Monday, February 9, 2015

Kasih ibu bawa syurga..

Salam kasih buat junjungan besar Nabi Muhammad saw..kelaurga baginda..sahabat-sahabat dan yang berada di sekitar Rasulullah..
Masya Allah.. Tabarakallah..
Beruntung mereka yang dekat dengan kehidupan bgunda..
Beruntung juga kita umat yang sentiasa dirindui baginda..

################################

Takde mood nak pikiaq pasal kawen sekarang..
Mood sekarang nak balik je..
Bosan dah aku duduk sini..
Tekanan jiwa kadang-kadang..
Most likely tempat kerja la..bio la, tak dapat manafaat kalau berterusan pikiaq..huu

Beberapa hari lepas, terima berita dari kakak usrah, ayah meninggal..
Innalillahi..
Teruih otak terbang dekat kampung..
Ibu ni kuasa dia masya Allah, setiap tutur kata yang keluar dari mulut ibu doa, pengharapan..
So, aku sayang giler kat mama aku la..
Selalu mintak mama doakan aku dunia akhirat..
Dulu, kalau aku fail exam ke, tak tenang ke.. cepat-cepat telefon mama abah, mintak maaf..
Mungkin kita ada salah dengan dorang..
Silap aku ni. aku tak reti nak tunjuk loving aku tu kat depa..kikik
Ntahla, yela kot..

takde point!arghhhhh
Rindu mama abah selalu tau!!
Syurga kita pada mereka.. :)

No comments:

Post a Comment