Wednesday, October 17, 2012

Hanya kamu..


Gonna miss and love you so much lillahita'ala..




Hari ini aku dibesarkan dalam genggaman kasih dan sayangmu..
Hari ini aku merasakan erti kehidupan juga keranamu..
Aku dibelai serta diasuh dengan penuh tertib..
Untuk menjadi insan yang berguna suatu hari kelak..
Itu harapanmu..


Hari ini aku telah dewasa di bawah jagaanmu..
Kau memberikan didikan agama padaku..
Supaya aku tidak terpesong dengan permainan dunia..
Kau didik aku untuk mencintai Allah dan Rasulullah..
Agar hidup aku sentiasa terarah..


Tatkala kejayaan ku mengiringi..
Kau orang pertama yang menumpahkan airmata..
Hatimu dibalut hiba..
Anak yang dibesarkan telah pun berjaya..
Tiada apa yang kau pinta..
Selain aku sentiasa menjaga agama..


Kaulah ibu dan ayah yang sentiasa aku hormati..
Buat selamanya..
Setelah redha Allah dan Rasulullah yang aku selalu damba..
Moga hidupmu disinari cahaya dariNya..
Salam rindu buat kalian untuk selamanya..


Kuala Terengganu,
CONKT
~Khaulah~














No comments:

Post a Comment