Thursday, December 12, 2013

Uniform kau labuh sangat!


"Baju kau takde yang labuh lagi? Yang boleh seret sampai lantai?"

"Kau pehal nak sibuk pasal aku? Oh ya, itu tandanya kau kena buatkan satu bajulah untuk aku kann..kan..kan?!!"

"Pasal pulak aku?"

"Dah kau sorang je yang concern tengok baju aku?"


Dah banyak kali jadi macam ni sebenarnya. Baik muslim, bukan muslim komfem akan mengajukan soalan yang sama.

"Kakak, kau tu bukan besar sangat pun, eishh..pegi la kecikkan sikit baju tu."

"Dah macam kebaya dah aku tengok."


Huhu.. kadang-kadang rasa kelakar juga..
Takpe..
Mulut manusia..
Takkan diam..
Lama-lama diam la..

Tapi yang paling hebat dari kawan-kawan

"Uniform kau ni labuh sangat, menjatuhkan imej jabatan je."

Hoho..
Itu sentap..
Kalau saya, nanges guling-guling dahhh!

Nanti.. 
Cepat atau lambat, Allah bagi mereka faham juga..

No comments:

Post a Comment