Thursday, November 27, 2014

Fisrt time..

Kegembiraan kemelandaan, 

Keterujaan, 

Sekelumit kesedihan je..huhu

Allahu.. Allah...
Sungguh Allah itu Maha Kaya, Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..
Syukur, Allah izin saya lepak dengan kakak ohsem dan gojes sorang ni!
Memang setiap kali keluar, dengan kakak sorang ni jela..

Alhamdulillah, 

Tabarakallah, 

Masya Allah..!

Setahun setengah, hampir dua tahun rasanya..
Saya lihat setiap perubahan dalam diri kakak saya sorang ni..
Dari seorang yang shy-shy cat, sekarang dah oustanding!
Berani ke hadapan, dan berani ber 'grooming' huhu
Tapi apa yang sama is..
Akak tetap seorang yang berpendirian tegas!
Itu saya suka.. She always take care of me!

Alhamdulillah..
Dalam saya duk suap mee kari laksa made by chicken rice shop! (haha)
Mata telinga fokus dengan penyampaian akak untuk.....

Jeng.. jeng.. jeng...

Untuk program motivasi dengan adik-adik!
First time tauuu!!
So, she quit stress and nebes laa..
Dengan ini, dia dah habiskan beberapa hmm.. shopping-shopping..hahaha
Termasuk la saya sekali!!
Dan yang paling penting, program tu jatuh pada hari lahir kekanda saya ni..
Big moment for her.. (senyum sampai telinga...bwerkkk)

Allah..
Nak cakap yang akak tabah..
Ayah sakit, sedang dalam chemotheraphy.. T.T
*saya mohon awak semua sedekahkan al fatihah, doakan ayah kuat semangat*
Minggu ni adik akak konvo di Kelantan, ayah yang tengah sakit tuuu, nak jugak terbang pi sana!
Allah, kuatnya semangat ayah..!
Dan dengan jadual akak yang sangat padat!
Ke hulu, ke hilir..
Program sana, jemputan sana sini..
See.. I really like her PA kan..
Well..huhu

To kakak, i know u memang takde blog dan i memang sengaja tulis dalam blog because of Fb is really not my medium to wrote this letter  --- oke saya akan dikecam hebat dengan bahasa rojak ini--
Minta maaf teacher Tam..(eh tetibe huhu)
Keep holding on! Move and make a changes..
You changes me a lot.. Alhamdulillah..

Jazakumullah with this!!
' take care adik, love you'
'Love you too sis'

No comments:

Post a Comment