Tuesday, November 20, 2012

Alhamdulillah..~~


Bismillahirahmanirrohim..
sukses!!

Alhamdulillah, selama tiga tahun penantian akhirnya usaha pengajar kami membuahkan hasil. Berkat kesabaran, tunjuk ajar, usaha, doa dan tawakal keputusan kami yang agak memberangsangkan menjadi hadiah terindah buat mereka yang sanggup bersengkang mata untuk kami..Bahkan menjadi satu sumber inspirasi buat junior kami yang masih jauh lagi perjalanan sebagai seorang pelajar. Insya Allah..

Syukur juga pada Rabb yang memberi petunjuk, yang memberi ilham dan membuahkan idea, yang menguatkan ingatan, dan melembutkan hati para pemeriksa buat kami semua. Sungguh, kita cuma berusaha selebihnya kita taruhkan kepada Dia..Mak ayah yang sentiasa meniupkan doa dari jauh, menjadi satu kekuatan buat kami untuk terus melangkah. Redha kalian amat kami harapkan..

Air mata kegembiraan ini kami rai dengan sujud syukur kepadaNya, supaya kami diberi peluang sekali lagi untuk mengecap kejayaan pada peperiksaan yang akan datang, supaya kami diberi peluang sekali lagi untuk terus maju ke hadapan dalam apa jua bidang.

Walau apapun tidak akan pernah saya lupakan pesanan murobbi, "akedemik memang yang pertama tetapi tarbiah dan dakwah bukan yang kedua". Saya amat mengerti pengharapan beliau kepada kami semua. Mendidik kami untuk seimbang dalam semua perkara. Syukur Rabb, Kau hadiahkan dia buat kami.

Syukur juga untuk sahabat yang saya sayangi yang sentiasa berada dalam bulatan gembira, sentiasa mengingatkan antara satu sama lain..Syukran di atas pemberian mutaba'ah amal tu ye..
Saya rasa macam dah bagi ucapan selamat tinggal pulak.!Memang hakikatnya, itulah..Kalau dikira masa, hari dan jam tak lama dah kita semua akan berpisah..Harap kita semua akan hargai masa bersama!!

Khaulah~~
Save Gaza, Hope your do'a for them=)











No comments:

Post a Comment