Monday, November 19, 2012

Bantu gaza dengan segenap jiwa..~



10 jam yg lalu,selepas Israel mengebom bandar gaza..
KETERLALUAN!!

Tidak keterlaluan jika saya katakan ini satu tindakan yang sangat melampau dari  dulu hingga sekarang..!
Saya merayu dan memohon harap pada kalian semua, tiada apa yang mampu kita lakukan sebagaimana rakyat palestin sedang lakukan..
Mereka HERO SEBENAR buat saya!
Saat kita semua bergembira bersama keluarga tercinta, mereka kehilangan segala nyawa..
Anak kecil dan seluruh warga palestin jadi buruan
Mangsa kekejaman zionis yang sedang bertepuk tangan kegembiraan!
Konon-kononya tanda kemenangan!

Sayu hati saya bila melihat seorang bapa yang berusaha selamatkan anaknya yang masih lagi bayi..
Berada di pangkuan anak itu dengan harapan masih lagi ada..
Teruja dengan kesungguhan para medik..
yang tetap cuba lakukan cpr..
Dengan harapan dia dapat menyambung perjuangan hidup..
Tapi semua itu tinggal harapan..

Bagi saya,mereka tetap punya satu kekuatan!
Yang akan pertahankan bumi kesayangan!
Demi mendapatkan kembali keamanan!
Yang kian luput dek zaman...
disebabkan oleh kekejaman!

Untuk itu saya mohon seribu kali mohon..sampaikan doa kalian pada mereka..
Dengan penuh harapan...
Semoga dengan doa kalian, dapat hulurkan bantuan...


Allah sentiasa bersamamu...


Khaulah~~

No comments:

Post a Comment